Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Κοινωνία ώρα δώδεκα και εικοσιοκτώ!!!

Ναι παιδιά.
To ξέρω είπαμε να μη χαθούμε, αλλά χαθήκαμε.
Το είπαμε. το ξαναείπαμε και θα το ξαναπούμε.
Αλλά πως να το αποφύγουμε όταν...
Ρε φίλε χαμηλώνεις λίγο τον τόνο της φωνής σου; 
Είναι μία!Προσπαθούμε να κοιμηθούμε εδώ πέρα!!!
Έχετε δίκιο με συγχωρείτε...


Πέρασαν άνεμοι, καταιγίδες, βροχές μα τώρα αποφάσισα να σπάσω την σιωπή-απουσία μου από τα κοινά. Και όταν λέω τώρα, τώρα. Ναι εδώ και τώρα. Εντάξει πριν λίγο. 
Θα μιλήσω λοιπόν για (τι άλλο;) το τραγικό περιστατικό που συζητάει όλη η Ελλάδα, ή έτσι μου είπαν τέλος πάντων, το οποίο συνέβη στο κέντρο της πρωτεύουσας. 
Δε θα ήθελα όμως να σχολιάσω το συμβάν αυτό καθεαυτό. Όχι τώρα τουλάχιστον. Ίσως λίγο παρακάτω. Ίσως και όχι.

Για να μην τα πολυλογώ, γιατί νύσταξα κιόλας, εγώ έμαθα για το τραγικό αυτό συμβάν μέσω ενός άρθρου. Δε θυμάμαι καλά τον τίτλο του αλλά ήταν κάπως έτσι: "Ληστεία στην Ομόνοια σε κοσμηματοπωλείο, σε κρίσιμη κατάσταση ο ληστής. Δείτε το βίντεο" Και το θεώρησα κλικμπάιτ οπότε απλά διάβασα τα σχόλια από κάτω. Θα πω κάτι πολύ πρωτότυπο τώρα. Μίσος παντού. Φουρτουνάκηδες εναντίων βροντάκιδων. Το καθιερωμένο πλέον. Οι μαχητές των πληκτρολογίων και υπερασπιστές της άποψης τους και μόνον αυτής. Χωρίς καν να είμαστε παρόντες, αυτοανακηρυσόμαστε αυτόπτες μάρτυρες και φωτεινοί παντογνώστες. 

Θα σας πω το εξής και τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ το βιντεάκι που κυκλοφόρησε δεν το έχω δει. Ούτε μία φορά. Αλλά από αυτά που έχω ακούσει, είμαι πλέον πεπεισμένος ότι κυκλοφορούν δύο και τρία βίντεο, ίσως και από διαφορετικά συμβάντα. Ε δε μπορεί. Δε μπορεί ο ένας να βλέπει άλλα(τυχαία όσα τον συμφέρουν(τι συμφέρον κι αυτό)) και ο άλλος άλλα. 

Οι μεν με το μέρος του καταστηματάρχη, οι δε με το μέρος του μακαρίτη του ληστή.
Και δώστου.
Εσύ με ποιανού το μέρος είσαι να ξέρω άμα είναι να σε κάνω βλοκ;
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πάρω το μέρος κάποιου.
Επίσης δε καταλαβαίνω...πολλά δε καταλαβαίνω τελικά, πάμε παρακάτω.
Γιατί θα πρέπει να μπω στη διαδικασία να κρίνω, ανθρώπους και καταστάσεις, άγνωστους προς εμένα; Έχω ανάγκη να το παίξω ξερόλας; Έχω ανάγκη να μαλώσω για να νιώσω δυνατός;

Όχι, ευχαριστώ. 

Ελπίζω αυτό που έρχομαι αντιμέτωπος κάθε μέρα στα σχόλια του εκάστοτε άρθρου να μην αντικατοπτρίζει το σύνολο της κοινωνίας μας γιατί είμαστε χαμένοι. 
 Θα κλείσω με μια φλασιά από το παρελθόν. throwback που λένε!
Καλύτερα νικητής από μια ήττα, παρά χαμένος από μια νίκη.
ΆΣχετΟ!
Λέγε!
Ευτυχώς, το ξέρω.

Εις το επαμπλογκείν!


2 σχόλια :

  1. Ναι, γέμισε ο τόπος δικαστές, ιατροδικαστές και αναλυτές...
    Δεν μπορείς να πεις... Είμαστε μια πλούσια χώρα από ειδήμονες!
    Αμ η άλλη; Που έκανε διαδικτυακό γκάλοπ και ρωτούσε τον κόσμο αν διαφωνεί με την αντίδραση του κοσμηματοπώλη;
    Τι να πω;
    Πάντως, σε κάτι τέτοια γεγονότα, έχω ανακαλύψει ότι "φίλοι" που τους νόμιζα κάπως, είναι τελείως αλλιώς και απογοητεύτηκα, αλλά τους έκανα μπλοκ και ήρθα στα ίσα μου.
    Δεν τους θέλω, πώς το λένε, μου ανακατεύουν το στομάχι.
    Πάντως δες το βιντεάκι κάποια στιγμή, είναι κατατοπιστικότατο.
    Καλημέρα Εύζωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο