Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Το στοίχημα της νύχτας.

-Φτάσαμε...
-Κιόλας;
-Δυστυχώς ναι. Όπως υποσχέθηκα: Νύχτα φύγαμε, νύχτα γυρίσαμε. Δε ξημέρωσε, ξημέρωσε; Μα κάπου εδώ χωρίζουν οι δρόμοι μας...

-:( ! Hey αυτό ήταν κάπως καταθλιπτικό...
-... για σήμερα. Καλύτερα;
-Ε, ναι!
-Ξέρεις κάτι;
-Ναι;
-Πέρασα πολυ όμορφα σήμερα, σε ευχαριστώ πολύ.
-Α ναι, και εγώ. Πολύ, πολύ, πολύ...
-Χαίρομαι.
-:)
-Θα τα πούμε.
-...
-Άντε gοοοo.
-Ξες πως είμαι εγώ με αυτά. Δε μπορώ.
-Πήγαινε...
-Μαζί... με το τρία.
Ένα, δύο, τρία...



-Α, το στοίχημα μη ξεχάσεις...
Άκουσες; Are you there? Where did she just go?
Δεν άκουσες, που να ακούσεις. Έχουν περάσει ήδη δεκαπέντε λεπτά αφότου έφυγες και εγώ είμαι στη γωνία δύο μέτρα πιο κάτω από κεί που χωριστήκαμε. Με τεράστια μικρά βήματα βαδίζω. Χαμογελάω. Was that for real?
Απολαμβάνω τις τελευταίες στιγμές της μεγάλης μας βόλτας, μόνος μου πια. Μόνος; Έτσι φαίνομαι, να περπατάω. Μόνος. Όντως αν ήσουν περαστικός και κοιτούσες κατά δω, θα έβλεπες έναν άδειο δρόμο, στο ρολόι περίπου πέντε το άγριο χάραμα και ένα παληκάρι να περπατάει μόνο του. Αλλά δε σου τα 'πανε καλά κύριε περαστικέ, που έχεις και άποψη. Was i dreaming?

Όχι καλά κάνεις και έχεις άποψη. DO not Missjudge me. I 'd die defending that right of yours.
Πάλι μιλάω σε φαντάσματα. It felt like real...


-Εδώ περπατάς με φαντάσματα παρέα, η ομιλία σε πείραξε.
-Εσείς, κύριε, σας παρακαλούμε να μείνετε λίγο έξω από αυτό;
-Λογικά.

Και κάπου εδώ μπαίνει η ατάκα "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" και ναι ξέρω, ξέρετε. 

Άλλο το φαίνεσθαι και άλλο το είναι, κύριε περαστικεεε.
Σαχλαμάρες.


-Ει ψιτ φιλαράκι;
Ακούς καλε;
-Ε;
-Αν συνεχίσεις έτσι θα στουκα... 
-Αουτς.
-Στα έλεγα εγώ. Που ταξιδεύει ο νους σου και στουκάρεις σε κολώνες μέρα μεσημέρι;
-Μάκη;; Is that you? Μέρα; Μεσημέρι;;;
-Καλά δε το λές και μεσημέρι. Σχήμα λόγου.
-Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε είναι, τι μεσημέρι;
- Και, ναι. Χάρηκα, Μάκης. Ο κολλητός σας. Ξύπνα, αδερφέ. Δε πιστεύω να πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να φύγω πριν τα ξεράσεις όλα;
-Αυτή η πίστη είναι που με έχει καταστρέψει.
-Για πες.
-Δεν έχω κάτι για σένα φίλε.
-Έλα λέγε...
-Πρεζάκι τέρμα; Welcome to the club! Σε ονομάζω "ΜεμοριΒαμπάιρ".

-Το χάσαμε το στοίχημα που λές Μάκη.
-Ρε τζογαδόρε της κακιας ώρας; Πόσα έχασες;
-Χαχαχα.
-Τι γελάς ρε, πόσα;
- Γελάω γιατί είναι δώδεκα ακριβώς.
-Βρε εγώ φταίω. Που κάθομαι και δείχνω ενδιαφέρον.
-Εμ εγώ φταίω μετά που δε σου λέω;
Που να σου εξηγώ τώρα.
Μακάρι να χάνω τέτοια στοιχήματα σε όλη μου τη ζωή από τούδε και στου εξής. 
Βασικά είναι από αυτά τα στοιχήματα που θέλεις να χάσεις. Θέλεις; Εύχεσαι.

-Δεν ακολουθώ...
-Oh dear, did you just lost my steps?
-What is that even supposed to mean?
-Μη στεναχωριέσαι, δεν είσαι ο πρώτος που δεν το πιάνει...
Αλλά δε σου 'πα εγώ. Τρία λέω, ένα πιάνεις.
Δεν πιστεύω να πιστεύεις πως θα μάθεις κάτι σήμερα, από μένα.
Άιντε πάγαινε από δώ.
Στο καλό, να μας ξανάρθεις.

Απόσπασμα από το βιβλίο "Οι ιστορίες της νύχτας" της Ζωής Σαετσίρα.

Την βραδινή καλημέρα μου.
Καλό μας ξημέρωμα.


13 σχόλια :

  1. Ω καλημέρα! Κάποια στοιχήματα όντως είναι ωραίο να τα χάνεις γιατί αξίζει αυτό που κερδίζεις.
    Γιατί δεν το λες στην Αριστέα ότι έγραψες Ιστορία της Νύχτας, μπορεί να μην σε έχει πάρει είδηση!
    Όμορφη συνέχεια εύχομαι να έχεις σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που κερδίζεις από αυτό που χάνεις. Σίγουρα σε ένα οποιοδήποτε χαμένο στοίχημα κερδίζεις εμπειρία στο χάσιμο.
      Ίσως και μια σφαλιάρα για να μη ξαναπαίξεις ποτέ.
      Υπάρχουν όμως και κάτι στοιχήματα που κερδίζεις πολύ περισσότερα από μια σφαλιάρα και μια τρικλοποδιά ζωής.
      ΜΕγάλη σημασία είναι/έχει με ποιον το βάζεις και γιατί.
      Wtf its just a comment.
      yeah καλημέρα, anytime anyday xD.
      To καλησπέρα μου ακούγεται πολύ ξινό όταν το προφέρω πλέον.

      Διαγραφή
  2. Ζωή Σαετσίρα είμαι εγώ; αχαχαχαχαχα!
    Ψαχνόμουν μία ώρα Γιώργο α) για να εγκληματιστώ και β) για να καταλάβω. Βέβαια έχω άλλοθι: ως καλλιτέχνιδα (που το παίζω) λέω πώς είμαι αφηρημένο άτομο!
    Όντως δεν σε είχα πάρει είδηση. Νόμιζα ότι ήταν απόσπασμα από το βιβλίο κάποιας Ζωής Σαετσίρας! ☺

    Καλή συνέχεια να έχεις και σε ευχαριστώ πολύ πολύ :)))
    Πάω να σε προσθέσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάξου άφοβα. Σα στο σπίτι σου. xD
      Όλοι οι άνθρωποι έχουμε δικαιώμα στην αφηρημάδα, καλλιτέχνες και μη. Αν υποθέτουμε ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν είναι καλλιτέχνης.

      Καλό μας ξημέρωμα.

      Υ.γ. Δεν ξέρω γιατί πράγμα μιλάτε, είναι όντως απόσπασμα από βιβλίο. :P

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα.
    Το ομορφη και πρωτότυπη γραφή και δομή είναι αυτή;
    Συγχαρητήρια
    Μου άρεσε πάρα πολύ
    Και η ιστορία αλλά και η απο(σύνθεσή) της

    Να εισαι παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και απο δώ.
      :) Όμορφη και πρωτότυπη. :)
      Glad you liked it.
      Και
      Glad you liked it again.

      Ανταποδίδω τας ευχάς.

      Διαγραφή
  4. Ενδιαφέρουσα, ιδιαίτερη ιστορία και γραφή, με κράτησε ως το τέλος με αμείωτο ενδιαφέρον.
    Συγχαρητήρια, χαίρομαι που σε γνωρίζω μια που πρώτη φορά περνώ από δω...
    Την καλημέρα μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρίνα.
      Η χαρα είναι αμφίδρομη.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Εδώ κράτησε εμένα μέχρι το τέλος... xD

      Θα περάσω και εγώ κάποια στιγμή μια βόλτα :P

      Διαγραφή
  5. Σ'έχασα κάπου στο δρόμο, μα παρόλα αυτά μου άρεσε ;)
    Δημιουργείς ένα μυστήριο που λίγοι το καταλαβαίνουν....!
    Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρίν το δεκαπεντάλεπτο ή μετά;
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Yes i do. That's the way i like it.
      Καλη σου μέρα.

      Διαγραφή
    2. Σχεδόν κάπου μετά την ατάκα του Harry....μπέρδεψα την φαντασία με την πραγματικότητα!
      Και συμφωνώ πως κι εγώ θα θελα να χα χάσει κάποια στοιχήματα ;)
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Περίεργη ιστορία, μυστηριώδης..καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο