Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Knock, knock! Is anyone home?

Δις ουάν γκόουζ άουτ τουυυυ δε ουάν άι λόοοββ...
Δις ουάν γκόουζ άουτ τουυυυ δε ουάν άααι λεεεε...
-Έι, ψιτ...
-Λέγε! Αααααα... Τι εννοείς μας ακούσει ο κόσμος;
-Βούλωσε το!
(Άκου!) 
(και λίγο πλέιλιστ δε θα πάθεις τίποτις)
Γκούχου, γκούχου....
25 Μαρτίου 2017...
Όχι δεν είναι το σήμερα. 

-Χαίρω πολύ Χαιρόπουλος!
-Εσύ να σκάσεις... 
Είναι η ημερομηνία της τελευταίας μου ανάρτησης, πριν από αυτήν προφανώς, και πέρασε ένας Απρίλιος, ένας Μάιος, ένας Ιούνιος(δεν τον ξέρετε είναι από το χωριό) και μόλις μπήκε και ο Ιούλιος.

Και τώρα όλοι είμαστε(και εγώ μαζί) έτοιμοι να αρχίσει ο γκρινιάρης(εγώ) να κλαίει και να λέει πως δεν μπορεί να βρει ούτε χρόνο, ούτε όρεξη, ούτε ίντερνετ τέλος πάντων για να γράψει μια ανάρτηση.
Αλλά όχι δε θα κλάψω. :P 
Προφανώς για να είμαι εδώ σημαίνει ότι βρήκα και τα τρία για αρχή. Για τώρα. Για όσο. 
Για...
-Χεστήκαμε.
-Φχαριστώ.

Η αλήθεια είναι πως μου έλειψε όλο αυτό. Μου λείψατε εσείς, οι φανεροί και κρυφοί λάτρεις του άσχετου τρόπου γραψίματος μου. Μου λειψε να μπαίνω και να κάνω μια βόλτα στη μπλογκογειτονια(αν και κάνω αραιά και που μιας και παίρνω feedback)Μου λειψε να σχολιάζω για να σχολιάσω. Να γράφω, να διαβάζω, να ....μπλογκάρω. Να περιμένω με ανυπομονησία να απανήσω στο σχόλιο κάποιου αναγνώστη στην φρέσκια φρέσκια ανάρτηση μου, την οποία περιποιήθηκα όπως περιποιείται ο μανάβης τα φρούτα του. Μα...
Τι εννοείς δε τα περιποιείται ο μανάβης τα φρούτα του;
Ξέρω εγώ τι σου λέω.

Τώρα θα ρωτήσεις και με το δίκιο σου πως μου ήρθαν όλα αυτά;
Τι μας νοιάζει εμάς; Και άι σιχτίρ από δω...
Αλλά ναι εδώ είμαι δεν έφυγα. 

Λοιπόν, μιας και άι εμ όλρέντι άουτ οφ σέντιουλ, θα κλείσω βιαστικά αυτή την τόσο ρομαντική και σινάμα ρεαλιστική(θα μπορούσε το νικ νέιμ μου να είναι εξίσου οξύμωρο Ρομαντικός Ρεαλιστής)(άντε βγάλε άκρη με τον μαλάκα) ανάρτηση με μια ακόμα υπόσχεση.

Εις το επανμπλογκειν. (πάω να βάλω χρώμα) :P

6 σχόλια :

  1. Καλώς τον!
    Τι χαρά που γύρισες! Για όσο!
    Ευτυχώς που επέστρεψες τώρα, που ανεβαίνει εκ νέου η θερμοκρασία και θα είμαστε περισσότεροι γύρω-τριγύρω στα βλογς, γιατί ο καύσωνας χωρίς παρέα δεν παλεύεται!
    Για την περίπτωση που πας στο "Σιγά τ' αβγά" και κάνεις knock knock, δεν θα σου ανοίξει κανείς, γιατί όσο έλειπες, μετακόμισα! Και επειδή δεν έχω αφήσει εκεί τη νέα διεύθυνση, την αφήνω εδώ: artistatouvwvou.blogspot.gr
    ΣΙ γιου αράουντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το τελευταίο πέρα από υπόσχεση ήταν και απειλή;😜 Αστειεύομαι!
    Γιώργο welcome back για όσο, ελπίζω όμως αυτό το όσο να είναι αρκετό. 😉
    Να ομορφοπερνάς και να γράφεις συχνότερα!
    Καλό απόγευμα και καλή βδομάδα!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά δεν τα ρωτάμε!
      Απειλή μεταμφιεσμένη σε υπόσχεση.
      Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα :P!

      Διαγραφή
  3. Σεπτέμβριος κι ακόμα δε βλέπω επόμενη ανάρτηση!
    Με τέτοιο καμ μπακ φαινόσουν πολλά υποσχόμενος για το καλοκαίρι..
    Ελπίζω να περνάς καλά εκεί στην καθημερινότητά σου μακρια μας!
    Να σε διαβάζουμε περισσότερο τώρα το φθινόπωρο παρακαλώ..μ' ακούς; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκτώβριος που λέτε, όλα καλά εδώ. :D
      Χιούστον ακούς;

      Ξέρω ξέρω.
      Όλο υποσχέσεις είμαι ο π
      Τσάλεντζ αξέπτιντ!

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο