Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Από χαζό και από τρελό...


Καθόμουν και παρατηρούσα  την  κίνηση των πουλιών στον ουρανό...
Ένα τεράστιο σμήνος, έδινε το δικό του μικρό σόου...
Και δεν ήμουνα μόνος...
Όλοι όσοι στέκονταν στη στάση, έκαναν ακριβώς το ίδιο... 
Εeεeε~! περίπου το ίδιο...!
Σίγουρα όλοι το είχανε δει κάπου ξανά, αυτό το μαγικό στριφοφτερούγισμα...
Μου φάνηκε πολύ πιο εντυπωσιακό από κάθε άλλη φορά, ίσως γιατί ήταν πάρα μα πάρα πολλά τα πουλιά...
Και τι ωραίο θόρυβο που κάνουν...
Άραγε γιατί το κάνουν; 
Μπορώ να σκεφτώ αρκετούς καλούς λόγους, αλλά...
Άραγε ξέρουν ότι φαίνεται σαν παράσταση...;
Βρε μήπως περιμένουν και χειροκρότημα;
Ησύχασε, θα μας μαζέψουνε...

Καθώς παρατηρούσα, λοιπόν,  και είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα, που λέει ο λόγος, με έπιασα να σκέφτομαι και να λογομαχώ με τον εαυτό μου...
Πρώτη φορά; Μπα...
Το συνηθίζω τώρα τελευταία...
Μόνο που τώρα πια...
Ναι, πλέον δε μας θεωρώ ένα, και δε ξέρω πόσο απέχει αυτό, από τον ορισμό της διχασμένης προσωπικότητας.
Είμαι εγώ και αυτός...
Απέναντι...σχεδόν απέναντι...
Διαφωνούμε σχεδόν σε όλα...
Θέλει και δε μπορώ...
Ή το ανάποδο...
Δε μας ξεχωρίζω πια...
Μάλλον γιατί...
Γιατί εγώ είμαι αυτός και αυτός είμαι εγώ...
Ίσως να χρειάζομαι τρελοκομείο!!!

-Πάρε τηλέφωνο, όχι δε θα πάρεις, πάρε... σκάσε..., μετά, ίσως μετά, όχι Τώρα... ΤΩΡΑ... μετά και ίσως... βρε που να σε πάρει...
-Πήρα, και δεν... ξαναπάρε.... όχι, μήνυμα... τηλ, μην.... καθόλου, ασε θα πάρει αυτή...θέλει, αλλά μπορεί,... δεν έχει μπορεί, αν θέλει...
-Μα θέλω να... θέλεις ΟΚ, ΜΑ μη το δείχνεις... μα ΘΕΛΩ... αδυναμία...φακ οφ...γιου του...grrrrr
-Οκ θα πάρω, κι αν δεν...;  Αν δεν, χαρετίσματα λοιπόν στην εξουσία...οκ δε θα πάρω...xD εύκολο ήταν...
-Χαίρεσαι ρε; όΤαν φύγεις θα πάρω... Δε ΦΕύγω....

Αχ, περαστικέ, με βλέπεις ήσυχο ως κάθομαι, που να 'ξερες τι ντέρτια με τυραννάνε...
Αχ!

Και πως την ξεπερνάς την χαζομάρα; 
Με αποβλάκωση...
Δώσε στο χαζό κάτι να αποβλακωθεί...
Και εδώ μπαίνει το Pc... ;)!

Κάποτε κάποιος μου είχε πει "Καταλαβαίνεις πως είσαι ερωτευμένος, όταν όλα τα τραγούδια βγάζουν νόημα"
Τώρα σου βγάζω το καπέλο φίλε μου...
Καλό ξημέρωμα να έχουμε...!
Και αύριο μέρα είναι...! 

 


12 σχόλια :

  1. ..Καλημέρα,
    υποθέτω πως είσαι στη φάση...

    "κάτι πρέπει να γίνει αλλά ας πάρει την απόφαση κάποιος άλλος για μένα και 'γώ θα ακολουθήσω..."

    Συμβαίνει και στα καλύτερα τα σπίτια,μην αγχώνεσαι....λύση υπάρχει..
    ... είστε δυό...
    άσε λοιπόν,τον άλλο να αποφασίσει..
    ..τι έχεις να χάσεις..!!!??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι ότι... συνέχεια χάνω...
      Ίσως να μην είναι αυτά για μένα...
      Έτσι το βλέπω πλέον...
      Σαν ένα σπορ που απλά δε μου ταιριάζει...
      Κλάιν, υπάρχουν κι άλλα...
      Κρίμα και νόμιζα πως ήταν το αγαπημένο μου, ίσως κάποια στιγμή με ξανακερδίσει...

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Θέλω να σου πω πως στο "φακ οφ - γιου του" έπεσα κάτω χαχαχα XD
    Επίσης θέλω να σου πω ότι όταν σας λέω πως "συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα" όλοι νομίζετε πως κάνω πλάκα, δεν κάνω!
    Και τρίτον περιμένω να έρθει η Άνοιξη να λιώσουν τα χιόνια :P
    Καλησπέρες καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. X'D!
      Άντε αυτή η άνοιξη...
      Πρώτη φορά παρακαλώ τόσο πολύ να ρθει η άνοιξη... :P!

      Καλησπέρα Συγκάτοικε...

      Διαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ow4-JR5vcfY

    "Πρόσωπα χίλια άλλαξα και ίδιος έχω μείνει
    Λέω τ όνομα σου και πετούν πουλιά...
    Που ταξιδεύεις και που πας?
    Βρήκες εκείνο που ζητάς?
    Που ταξιδεύεις και που πας
    Όπως κι αν ζεις να μ αγαπάς..."

    Πολύ όμορφη και αυτή σου η ανάρτηση. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν μπορεί το κυρίως θέμα σου να μη βρίσκεται στα πουλιά, αλλά εγώ εκεί σκάλωσα..! :Ρ Χαχαχα, αγαπώ το πώς περιέγραψες ανθρώπους σε μια στάση να χάσκουν μπρος (ή μάλλον κάτω) από μια παράσταση(!) πουλιών ! "Βρε μήπως περιμένουν και χειροκρότημα;" χαχαχ

    Για το υπόλοιπο, θα σταθώ στη συνειδητοποίηση ενός άλλου 'εγώ' μέσα μας... τζόιν δε φακιν κλαμπ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα,
    εγω δεν ψάχνω πια (shoutbox),το σκέφτηκα αλλιώς,κατα κύριο λόγο blogάρουμε δεν shoutαρουμε...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο