Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Ο πρώτος συνταξιδιώτης.

-Συγνώμη να ρωτήσω λίγο;
-Ναι, αμέ! Εαν μπορώ να βοηθήσω.
-Από εδώ για κέντρο, πως πάω;
-Κέντρο που ακριβώς;
-Ιπποκράτειο.

-Εεεε, θα πας πίσω.... εεεε και μετά από κείνο το δρόμο...
Έχω μια ιδεά... Εγώ πάω Ολυμπιάδος, δε με πετάς μέχρι εκεί ενώ ταυτόχρονα σου δείχνω το δρόμο;
-Αμέ.
-Ωραία. 
-Απλά να ξέρετε πρώτη φορά το οδηγώ.
-Εντάξει, θα είμαι υπομονετικός.

[...]

-Πίσω από τον ασημί...
-Χεχ. Πολύ κατηφόρα οι συκιές, μου θύμισε λίγο από άνω πόλη.
-Ε μάλλον υπερβάλλεις λίγο...Δεξία, πίσω από τον ασημί.
-Ε, ναι. Καλά η πρώτη εντύπωση είναι.
-Πρώτη φορά έρχεσαι στις συκιές; Δε σου φαίνεται. Και τι γυρεύεις εδώ αν επιτρέπεται;
-Ήρθα να αφήσω αυτόν που μου πούλησε το αμάξι. Συνεχίζω ευθεία έτσι;
-Ναι...

[...]

-Πολύ βαρύς ο συμπλέκτης.
-Πάντως για πρώτη φορά καλά το πας.
-Θα μου πάρει καιρό να το συνηθίσω.
-Μέχρι άυριο θα το έχεις συνηθίσει. Για να μη σου πω σήμερα το απόγευμα.
-Μακάρι xD.
-Τον ακούς αυτόν το ήχο; Το τροχάλισμα;
-Αχα, μόνο στη δευτέρα το κάνει.
- Να το κοιτάξεις. Μπορεί να μην είναι τίποτα αλλά καλύτερα να είσαι σίγουρος.
Καλά δε το πήγες σε μηχανικό πριν το πάρεις;
-Φυσικά και το πήγα.
 
[...]

-Και να η ολυμπιάδος.
-Μάλιστα. Τώρα κατάλαβα που είμαστε. Εσείς που θα κατεβείτε;
-Προχώρα θα σου πω εγώ. Κάτσε να το ασημώσω κιόλας.
-Κάντε κανά αστείο. ... Πλάκα έχετε.
-Ωτοστοπάς που ασημώνει. X'D. 
Εγώ κατεβαίνω στο επόμενο φανάρι.
-Γιώργος, χάρηκα.
-I dont remember his φάκιν name αλλά ήταν γαμάτος. Δημήτρης νομίζω.
-Καλή συνέχεια και ευχαριστώ.
-Εγώ ευχαριστώ. Καλοτάξιδο.

2 σχόλια :

  1. Καλοτάξιδο!!!!! Πάντως μπράβο, ξέρω πολλούς που δεν θα βοηθούσαν!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο