Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Once upon today...

"Μια φορά και δύο και εν δεύτερο καιρούς ήταν μια οικογένεια. Ζούσε σε μια καλύβα στο λιβάδι ή σε ένα σπιτάκι στην επαρχία ή σε ένα διαμέρισμα στην πόλη. Ήταν ένα ζευγάρι με δύο παιδιά, ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι. 


Το κορίτσι δεν είχε και πάρα πολύ καιρό που απολάμβανε την ύπαρξη του στον κόσμο αυτό, δε θα το έλεγες και νεογέννητο αλλά μόλις πλησίαζε τον πρώτο του χρόνο στη ζωή. Μεγάλη και δύσκολη η ζωή κατά τον πρώτο χρόνο ενός νεογέννητου, και όποιος δεν το πιστεύει καλύτερα να κάνει reconsider και να το πιστέψει. Όμως ας το θεωρήσουμε άσχετο καθώς και άγνωστο το τι και το πως και το γιατί και ας πάμε παρακάτω. 

Ο πιτσιρικάς μόλις είχε ξεκινήσει να πηγαίνει σχολείο και μάλιστα ήταν από ότι φαίνεται αστέρι. γάτος, έξυπνος ρε παιδί μου. Για να καταλάβεις ο δάσκαλος του ο κ Δημήτρης ήταν  τόσο ενθουσιασμένος που έλεγε συνέχεια "Καμιά φορά σκέφτομαι να κάνω στην άκρη και να τον αφήσω αυτόν να κάνει μάθημα!!!" και έτσι έκανε τους γονείς του μικρού να νιώθουν ακόμη πιο περήφανοι για τον γιο τους. 

Ο πατέρας ηλικίας τριάντα χρονών. Είχε μια δουλειά, την οποία εξασκούσε κάποια χρόνια, καμιά σχέση με αυτό που είχε απαντήσει όταν ερωτήθηκε -όντας μικρός- για το τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει. Επίσης καμία σχέση με αυτό που είχε σπουδάσει. Και ούτε αυτό που πραγματικά αγαπούσε. Αλλά παρόλα αυτά, την αγαπούσε την δουλειά του και φυσικά κάθε άλλο παρά δυσαρεστημένος ήταν με όλα αυτά που συνέβαιναν τότε. Οικονομικές και κοινωνικές καταστροφές ασύγκριτα μεγάλες αλλά ας τα θεωρήσουμε άσχετα και ας πάμε παρακάτω. 

Η δε μητέρα τριάντα ενός ετών χωρίς σταθερή δουλειά, αλλά πάντα έβρισκε εργασία για να βοηθάει οικονομικά γιατί οι καιροί ήταν (μη ξεχνάτε είπαμε: δύο και εν δεύτερο άρα;;;;)δύσκολοι. Παρόλο που ο άντρας της της έλεγε "Δε πειράζει αγάπη μου, να μείνεις και λίγο χωρίς δουλειά, θα τα βγάλουμε πέρα." Αυτή ήθελε να προσφέρει. Τα πάντα για τον άντρα και τα παιδιά της."

Οκκκκκ λοιπόν, Αυτός ήταν ο πρόλογος και είναι ως φαίνεται αρκετά μεγάλος...
 οπότε....
Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα....


-Λέγε τώρα σοβαρά...
-Ξες κάποτε μου λέγανε όλο πρόλογο είσαι...
Μέχρι και Πρόλογε με φωνάζανε για κάποιο καιρό, κοίτα να δεις.
-Αντεεεε, ΠΟΙΟΣ;


Έλα μου όμως που δεν...

Μια μέρα λοιπόν μόλις είχε βραδιάσει... Μια νύχτα λοιπόν ήρθε η ώρα που η γυναίκα έφευγε για τη δουλειά... Αφού ετοιμάστηκε καλά καλά το έβαλε για τη πόρτα του σπιτιού.


-Καληνύχτα, Γιαννάκη να προσέχεις την αδερφή σου και το πατέρα σου. Και να κοιμηθείς νωρίς, αύριο έχει σχολείο.
-Καληνύχτα μαμά.



-Καληνύχτα αγάπη μου, να προσέχεις τα παιδιά. Η μπέμπα κοιμάται, αν ξυπνήσει ξέρεις, και ο Γιάννης έχει αύριο σχολείο. Μην τον αφήσεις να κάτσει μέχρι αργά.
-Καληνύχτα αγάπη μου, Καλή δουλειά.  Σ' αγαπώ πολύ. 
-Και εγώ σαγαπώ.


Και έκλεισε την πόρτα και αυτός έκατσε και την κοιτούσε από το παράθυρο μέχρι που χάθηκε στο βάθος...
Έκατσε στον καναπέ του και άνοιξε την τηλεόραση. Δε θα καθόταν μέχρι αργά. Είχε και αυτό το πρωί δουλειά. Ίσα- ίσα να δει τα αθλητικά.


-Μπαμπά;
-Επ, μούργο... Δεν κοιμάσαι;
-Δε θα κοιμηθώ αν δε βεβαιωθώ ότι είστε όλοι καλά πρώτα...Η μαμά μου είπε να σας προσέχω.
-Την ξέρεις τώρα τη μάνα σου... Σου υπόσχομαι ότι θα είμαι καλά. Άντε πάνε τώρα για ύπνο, σε λίγο θα πάω και εγώ.
-Μπαμπά...; Να πάω και εγώ σε λίγο;
-Άντε καλά, αλλά το λίγο θα είναι όταν το πω εγώ, εντάξει;
-Ναι,,, :) 


Και σαν τελείωσαν τα αθλητικά, σηκώθηκαν τα παλικάρια της οικογένειας να πάνε για ύπνο γιατί μια δύσκολη μέρα τους περίμενε την επομένη.
Πήραν ο καθένας το δρόμο για τα δωμάτια τους. Ο πατέρας επισκέφτηκε πρώτα το μπάνιο. Μετά πέρασε από το δωμάτιο του μικρού, τον σκέπασε, του έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και του είπε καληνύχτα.
Και δεν πέρασαν δύο και εν δεύτερο λεπτά.


-Μπαμπάαααα....
-Ναι παιδί μου...
-Τι θα πει σαγαπω; Σας κρυφάκουσα άθελα μου πριν.
-Χμμμμ. Πολύ καλή ερώτηση...
Σαγαπώ θα πει...
Θα πει πολλά πράγματα...
Θα πει να νοιάζεσαι...
Θα πει να σκέφτεσαι συνέχεια κάποιον... 

Τι θα πει σαγαπώ λοιπόν; Εσύ τι λές;
Για να δώσουμε ένα χεράκι.
Ο Kostas ekane tin arxi...
SeeYaLata.
Till then, enjoy life.
Καλά ήρωας όποιος έφτασε μέχρι το τέλος,
 εγώ δε θα το διάβαζα όλο αυτό...



32 σχόλια :

  1. Καλημέρα !
    Παίρνω το λινκ και φεύγω :)))
    Θα έρθω με την ησυχία μου μέσα στη μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαίτερη η ιστορία σου, μου άρεσε. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι θα πει σ αγαπω;;;
    Θα πει χανομαι μεσα σου χωρις να χανω τον εαυτο μου θα πρι δινω γιατι αυτο με γεμιζει κι οχι γιατι θελω να παρω...
    Πολυ ιδιαιτερη ιστορια μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά. :)
      Εύστοχες παρατηρήσεις, νομίζω πως τα παλικάρια του παραμυθιού έχουν ήδη αρχίσει και εκτιμάνε την πολύτιμη βοήθεια σου :P.

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Το Σ'αγαπώ δεν περιγράφεται με λέξεις, το νιώθεις!
    Όμορφο το παραμύθι σου, μου άρεσε ο χαρακτήρας του μικρού!
    Καλή σου μέρα :))

    υγ. και η μουσική πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σαγαπώ δε περιγράφεται μόνο με λέξεις, αλλά και με νοήματα, με ζωγραφιές, με ποιήματα, με μουσική, με θέατρο, με τέχνη, με πράξεις...με ένα φιλι, με μια αγκαλιά... κ.μ.α.π.κ.δ. :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Τι υπέροχη ιστορία..
    Με την πιο όμορφη παρότρυνση σε όλους.
    Να ορίσουν τι είναι "Σ'αγαπώ"...Ύψιστο!
    Λες να τα καταφέρω...;
    Χμμ..για να του δώσω μια ευκαιρία.

    Αγάπη λοιπόν για μένα ίσως είναι το μέρος απ' όπου προερχόμαστε - το "σπίτι".
    Κι όμως, το μέρος που πάντα ονειρευόμαστε!
    Το δικό μας... "σπίτι".
    Αγάπη είναι αυτό που σου προκαλεί απέραντη και αληθινή ευτυχία σε κάθε στιγμή της ζωής σου...
    Αν πραγματικά αγαπώ έναν άνθρωπο, αγαπώ όλους τους ανθρώπους, αγαπώ τον κόσμο, αγαπώ τη ζωή.
    Το "σπίτι" που δημιουργώ είναι πλέον τόσο μεγάλο, που τα χωράει!
    Ναι, αυτό νιώθω λοιπόν για σένα που σ'αγαπώ... ότι είσαι τα θεμέλια του "σπιτιού" των ονείρων μου - του σπιτιού της ψυχής μου!
    Πώς λοιπόν να μην σου είμαι ευγνόμων; Πως να μην θέλω να σε κάνω κάθε στιγμή ευτυχισμένο όσο μπορώ;

    Κατι μου λέει πως ακόμα δεν έχω καταφέρει να ορίσω με λέξεις την αγάπη.
    Άσε που...με λέξεις; Μα δεν φτάνουνε οι λέξεις!

    Κι ας ξέρω πως...

    "Αγάπη είναι ο μόνος τρόπος." ~ Νίκος Εγγονόπουλος

    Σ'ευχαριστώ που με έβαλες στην ύψιστη αυτή διαδικασία.
    Σ'ευχαριστώ που υπάρχεις γενικά.

    Υ.Γ. Τι αστείο, ως "Άνώνυμος/η" λοιπόν, μπορώ να σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς, ένας ανώνυμος...

      Αγαπητέ Ανώνυμε/η,
      Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω απευθείας με τα υστερόγραφα.
      1)<4
      2)Υπέροχη Ιστορία. Υπέροχη; Seriously? Πάμε πάλι, το επίθετο υπέροχος, υπέροχη, υπέροχο υπάρχει για να...
      Τα ίδια θα λέμε πάλι;
      Υπέροχος/η είστε και φαίνεστε.
      3)Καταπληκτική προσέγγιση.
      4)Περίεργο επίθετο το ύψιστο, και θα έλεγα υπερβολικό σε αυτή την περίπτωση. xD
      5)Εγώ δεν έβαλα κανέναν και σε καμία δοκιμασία
      6)Εγώ θα έλεγα "Αγάπη είναι ο μόνος λόγος"
      7)Για το ότι υπάρχω, δεν φταίω εγώ. Οπότε δε μπορώ να δεχτώ και τα εύσημα.
      8)Ευγνώμων*
      9) Ασχολίαστο το Υ.Γ.
      10)Καλημέραααα. :)
      11)Ως εδώ.
      12)Σαγαπώ!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο !!!
    Σ'αγαπώ, για μένα, θα πει να κάνω χώρο στον ορίζοντα να ξεκουράζονται τα όνειρά μας παρέα, προτουν πιαστούν χέρι χέρι και συνεχίσουν μέχρι να γίνουν αλήθεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Wow.
      Ποιητικό.
      Αλλά και απολύτως κατανοητό για ένα παιδί σαν τον Γιαννάκη.
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Αγαπώ και με αγαπάει κάποιος σημαίνει ότι ο καθένας κοντά στον άλλον νοιώθει ολόκληρος, ισορροπημένος, ότι ο άλλος είναι ο καταλύτης του κι ότι οι δύο μαζί γενικά ταιριάζουν σαν ένα ''όλον''. Άρα 1+1=1! Αγάπη σημαίνει σεβασμός και αποδοχή του άλλου και πολλά άλλα ακόμα!
    Όσο για την ιστορία σου τη βρήκα πολύ ανθρώπινη και ζεστή. Μια καθημερινή ανθρώπινα οικεία ιστορία. Μου άρεσε πολύ!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε ο τρόπος που το εξέφρασες όλο αυτό :P Φάνηκε κάτι σαν από τα θρησκευτικά, στη γυμναστική,από τη γυμναστική στη χημεία και από τη χημεία στα μαθηματικά.

      Υ.γ. 1+1=1 μόνο στην άλγεβρα του Bool. Όντας εν γένει μαθηματικός δε μπόρεσα να συγκρατηθώ. xD.

      Και σιγά την Ιστορία.

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσε εξαιρετικά προπαντός ο Πρόλογος: (Καμιά φορά σκέφτομαι να κάνω στην άκρη και να τον αφήσω αυτόν να κάνει μάθημα)


    Τι θα πει αγάπη= είναι ένα αίνιγμα που δεν ξέρεις την λύση εκτός αν σου συμβεί και αγαπήσεις, οπότε χανεται η λογική

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη εξήγηση.
      Το προλογειν εστί αμπελοφιλοσοφείν.
      Καλη σας μέρα.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Γιώργο!
    Σε ευχαριστώ για το δικό σου διαφορετικό παραμύθι που ήταν γλυκό και τρυφερό. Κοίτα να δεις που έχω μέρες που θέλω να κάνω ανάρτηση για την αγάπη και απλά δεν έχω βρει το χρόνο ακόμα, γιατί μια τέτοια ανάρτηση δεν γίνεται στο πόδι. Αφορμή ή καλύτερα αφορμές έχω πάρει από παντού τελευταία , κυρίως από τους γονείς που έρχομαι σε επαφή στη δουλειά μου. Όλοι λένε ότι αγαπούν το παιδί τους.
    Όλοι μιλούν για αγάπη. Αλλά είμαι βέβαιη ότι δεν έχουμε όλοι το ίδιο πράγμα πάντα κατά νου. Έχω κάνει ξανά στο παρελθόν προσπάθεια να μιλήσω για την αγάπη των γονιών στο μπλογκ μου. Και το έκανα εξηγώντας τι δεν είναι αγάπη! Είναι κι αυτός ένας τρόπος να ορίσεις έννοιες που είναι αόριστες και καθόλου χειροπιαστές! Βλέπεις η αγάπη δεν ζυγίζεται, ούτε μετριέται με το μέτρο.

    Ακούω πολλές φορές σ' αγαπώ κι όμως η συμπεριφορά μόνο αγάπη δεν δείχνει!

    Θα χρησιμοποιήσω κάτι από τον Μπουκάει για τις συντροφικές σχέσεις που για μένα ισχύει γενικότερα για την αγάπη:

    Αγάπη είναι η ανιδιοτελή προσπάθεια να δημιουργήσεις χώρο στον άλλον ώστε να μπορεί να είναι όπως είναι!

    Ναι, εμένα αυτό καλύπτει τα πάντα!
    Όλα τα άλλα είναι όσα μας έμαθαν ότι είναι αγάπη!

    Σε φιλώ και πάλι σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!
    Δεν φαντάζεσαι πόσο!
    (άργησα αλλά άπλωσα σεντονάρα ε;)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρετε. :)
      Hahaha αυτή η ιστορία με τον μπαμπά να διηγείται και να προσπαθεί να εξηγήσει στο παιδί του, τι σημαίνει σαγαπώ, είναι στο μυαλό μου κανά μήνα τώρα :P.
      Και με αφορμή το δρώμενο, here i am.
      Βρήκα ένα μισάωρο, και λέω ή τώρα ή ποτέ(ποτέ δηλαδή σε κανά μήνα).
      Ωραία τα λέει ο Μπουκάει, όποιος κι αν είναι.
      Πολύ ωραία xD!

      Εγώ ευχαριστώ.
      Ουδε σχόλιο για το άργησα.
      Αλλά η μπουγάδα μπουγάδα!!! :D
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Χόρχε Μπουκάι , ψυχοθεραπευτής. Τον έγραψα λάθος στο σχόλιο μου !
      Το να σου πω μια ιστορία είναι από τα πολύ αγαπημένα μου βιβλία. Αυτό κάνει : διηγείται ιστορίες και παραμύθια. Κι όλα έχουν κάτι να πουν! :))

      Διαγραφή
    3. Έχω ένα CD από τότε που ήμουν αρχηγός Αγέλης που λεγόταν "Να σου πω μια ιστορία" και είχε διάφορες ιστορίες από διάφορα μέρη. Καμία σχέση μάλλον. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, μπαίνει στα books to read. :)

      Διαγραφή
  10. Διαβαζα την ιστορία σου με τον Πέτρο και ειχαμε αγχωθεί ταυτόχρονα ,γιατί νομίζαμε πως η μαμά θα χανόταν...ανακουφιστηκαμε με το τέλος που δεν κατέστρεψες αυτήν την Αγάπη!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αγχώθηκα να σας πω την αλήθεια.
      Επιτέλους κάποιος που σχολίασε την καλλιτεχνική μου τρίπλα xD!
      Χαιρετώ σας μάνα και γιε. xD
      Ελπίζω να διασκεδάσατε!
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Άμα είσαι μάνα με δυο παιδιά και δουλεύεις νυχτέρι, δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση. Είναι ο ορισμός της αγάπης.
    Χάρηκα για την παραμυθο-γνωριμία μας Γιώργο!
    Ευτυχώς έχουμε την Αριστέα, που στήνει γέφυρες για ν' ανταμώνουμε.
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hehe. Η μάνα εν Θεός, δε λέει το άσμα;
      Nice to meet ya too.
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  12. Ενδιαφέρουσα ιστορία, διαφορετική...μεγάλη κουβέντα η αγάπη...το μόνο που ξέρω, ότι είναι ανιδιοτελής! Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βλέπει ο καθένας τον εαυτό του στο παραμύθι σου Γιώργο καθώς ψάχνει ο ίδιος να σου πει τι θα πει Σ'αγαπώ. Αν με ρωτάς, σ'αγαπώ θα πει ο κόσμος να 'ναι αλλιώς και αλλιώτικος γιατί υπάρχουμε, έχουμε ανθρώπους που μας στηρίζουν, γιατί έχουμε ευκαιρίες, ελπίδες, φόβους, όνειρα. Σ' αγαπώ θα πει να θες να υπάρχεις για να κάνεις τους άλλους ευτυχισμένος και έτσι να γίνεσαι ευτυχισμένος και εσυ. Κάπως έτσι.
    Μπράβο για την τρυφερή σου ιστορία! Καλό Σ-κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Κάπως έτσι είναι και ο δικός μου ορισμός, αν και είπαμε το να ορίσεις κάτι τέτοιο είναι αστείο. "Να βλέπεις την ευτυχία σου στα χαμόγελα των άλλων"
      Arigato.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  14. Ενδιαφέρουσα η ιστορία σου Γιώργο μ' ένα τρυφερό ερώτημα, στο τέλος του τι θα πει σ' αγαπώ? Για μένα σημαίνει, γέμισμα ψυχής που συγκινεί και υποστηρίζει συναισθήματα του να υπάρχεις!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγάπη είναι η ζωή.
    Χωρίς αυτήν, τί;
    Πώς να περιγράψεις αυτή την έννοια.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο