Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Like a joke...!

Έτσι είναι...
Ναι αυτό...
Ναι αυτό πρέπει να κάνεις...
Καλά το πας...
Αυτό ακούω κάθε φορά που ρωτάω τον εαυτό μου τι πρέπει να κάνω...
Και όταν κάνω μαλακία έχει τα μούτρα και γυρνάει και μου λέει Έλα τώρα να δεις τι έκανες...



Σα το ανέκδοτο με τη ξανθιά, που βοηθάει τον άντρα της να παρκάρει...

Και τότε συνειδητοποιείς ότι η ζωή σου είναι ένα ανέκδοτο...
Ένα ανέκδοτο με πρωταγωνιστή εσένα...
Γελάς; Δε γελάς...
Πως να γελάσεις;
Μάλλον δεν είναι ανέκδοτο...
Μπορεί να είναι για κάποιους. 
Για μένα όμως είναι η ζωή μου και...

Χαχα!!

Γελάς; Φυσικά...!
Για μένα είναι η ζωή μου, και γελάω...
Γελάω γιατί ξέρω... Γελάω γιατί είμαι εγώ, και δε με νοιάζει που έκανα ότι έκανα...
Πίστευα ότι αυτό είναι το σωστό και ας κατέληξε εκτός σχεδίου...
Ακόμη το πιστεύω...
Με υποστηρίζω και θα με υποστηρίζω ότι και αν αποφασίσω να κάνω.
Όπως υποστηρίζει ο δολοφόνος τον εαυτό του για τις πράξεις του...
Ο ναρκομανής, ο έμπορος, ο παιδεραστής... και πάει λέγοντας...
Αν δε το κάνω εγώ, τότε ποιος;
Ακόμα και οι φίλοι δεν είναι ικανοί μερικές φορές...

Δε τα καταλαβαίνουν όλα...
Θα μου πεις αν δεν μπορούν δε κάνουν για φίλοι...
Όχι φίλε! και οι φίλοι έχουν τα όρια τους...
Εσύ δε κάνεις για φίλος αν δε μπορείς να τα καταλάβεις.
Γέλα τώρα, και μη σε νοιάζει...
Γέλα τώρα γιατί δε κατάλαβες τίποτα...


Γέλα γιατί...
Η ζωή
ξεκινά δυνατά και πατά
σ' άλλους γαλαξίες
συγχωρεί
τους πολύ τολμηρούς
τους τρελούς και τις αξίες
η ζωή
τρέχει μ' έτη φωτός
ο καιρός δεν την τρομάζει
προχωρεί
και γι' αγάπες παλιές
ούτε που το κουβεντιάζει.
Γέλα γιατί αλλιώς θα χαθείς... 


Πολλές καλημέρες...!!!
:D




8 σχόλια :

  1. πώς καταφέρνεις(γενικά) να μην παίρνεις τον εαυτό σου(κάποια σημαντικά που σου συμβαίνουν) στα σοβαρά, και αντίθετα να γελάς; πώς γίνεται αυτό; οδηγίες ζητάω! πώς γενέν αυτό; :Ρ
    thebutteroflies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον Νομίζω πως πρέπει να αλλάξεις το nick σε TooBoredToLogIn...
      2ον Δε ξέρω αν γίνεται, δε ξέρω πως τα καταφέρνω... :)

      Ξέρω όμως το ότι το ότι(χ2) γελάς, δε σημαίνει ότι δε το παίρνεις στα σοβαρά... :P!

      Για οδηγίες στο 11880 :P

      Διαγραφή
  2. Και αν σου πω ότι εμένα δεν μου έβγαλε γέλιο αλλά θλίψη το συγκεκριμένο post ; Θα μου πεις δεν ότι δεν πάω καλά και θα έχεις δίκιο ...αλλά...και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πουθενά γραμμένο κάτι σαν: "Το post αυτό είναι για να σας προκαλέσει γέλιο" ;;;


      Όχι μόνο δεν δεν πας καλά, αλλά μάλιστα πας μια χαρά... :P! Τραγικό...!
      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν το έχεις πουθενά γραμμένο (μην μου φωνάζεις :( ), απλά σου λέω τα συναισθήματα που μου έβγαλε και τονίζω την αντίθεση στην πρότασή μου, με το γέλα που έχεις εσύ γράψει.
      Ένα κακόμοιρο συντακτικό λαθάκι έκανα, άστο και εσύ να πέσει κάτω (τώρα που έχω και διάγνωση από ειδικό ...είμαι σίγουρη ότι δεν δεν :P).
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πάντα να γελάς και ας μην είναι ανέκδοτο η ζωή.
    Καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο