Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Εντ ε Χάπι Νιου γ...γουέιτ...ΓΑΤ;

Καλή χρονιά είπαμε; Δεν είπαμε...Άσχετο... 
Καλή χρονιά μάγκες και μάγ(κ)ισσες...
Και ουπς, είναι ήδη δύο(τώρα πια τρεις) του μηνός...συγγνώμη για την καθυστέρηση...
Yea, right...
Καλό μήνα και καλό ΣΚ.(well!!! χτες ήταν)
-Νομίζω πως ήρθε η ώρα να μπεις στο ψητό;
-Κιόλας; 
-...           
-Άτε καλά.

Το the ψητό λοιπόν...


Θα ήθελα να ξεκινήσω το ψητό μου, με ... βασικά μου φαίνεται λίγο άψητο, μήπως μπορείτε να το ψήσετε λίγο ακόμα;


-Οκ, αυτό ήταν, τα παρατάω! Κάνε ότι θες...

Yey, at last...
Λοιπόν τι έλεγα;
Για να δω...
Α!
Χμμμ, οκ! δεν έλεγα κάτι...

Οκ, πάμε...

Διάβασα ένα σχόλιο σήμερα (χτες) στην προηγούμενη ανάρτηση με τίτλο "Ντριμ ε λιτλ ντριμ" ή κάπως έτσι και προφανώς δεν έχει λινκ για σένα αγαπητέ βαριεστημένε αναγνώστη. Σκέφτηκα να απαντήσω ένα κατεβατό με σκέψεις που μου ήρθαν εκείνη τη στιγμή, αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και να 'μαι εδώ να μας ταλαιπωρώ με τούτη εδώ την ανάρτηση.


Κάπου εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Μαρίνα(γνωστή και ως Blogger της διπλανής πόρτας)για την τροφή για σκέψη :P. 

Και επειδή "λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη"  κάθε άλλο παρά αχάριστος είμαι...
Σας αφήνω και σας λίγο φαγάκι... 

ΠΡΟΣΟΧΗ
Κίνδυνος Βαρυστομαχιάς

Λέει λοιπόν το σχόλιο... 
"Εγώ πάντα εύχομαι ο άλλος να αποκτά αυτά που του αξίζουν και όχι αυτά που επιθυμεί γιατί καμιά φορά αυτά που επιθυμεί, απλά δεν του αξίζουν!"

 Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να τονίσω ότι σέβομαι απόλυτα την παραπάνω άποψη.
Αν και νομίζω ότι είναι περιττό.
Παρόλα αυτά το έγραψα . xD
Το σβήνω.
Έυγε. 
Applause.

Καταλαβαίνω το σκεπτικό, και είναι πολύ πιθανό. ή μάλλον πάρα πολύ πιθανό, να ισχύει.
Αν το σκεφτείς λίγο, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι κάτι αντίστοιχο του:
"Μα πόσο δίκιο; Πολλοί άνθρωποι επιθυμούν πολύ περισσότερα από ότι τους αξίζουν."

Εμένα πάλι όντας απόφοιτος της σχολής Αμπελοφιλοσοφίας του Γκρίνουιτς άλλα μου ήρθαν στο μυαλό.
Ποιος ορίζει όμως το τι αξίζει ο καθένας;
Με ποια κριτήρια; 
Εγώ θα έλεγα και πείτε με τρελό, αναρχικό, γουρούνι, ρομαντικό, βαλτό, κ.α.π.α 
όχι όμως αχάριστο... :P

"Ο καθένας αξίζει ότι ακριβώς πραγματικά επιθυμεί"
Εσύ τι νομίζεις; Ποια είναι η άποψη σου επί του θέματος;
 Και αν δεν έχεις άποψη επί του θέματος, ποια είναι η άποψη σου για τις απόψεις επί του θέματος;
Και αν δεν έχει άποψη για τις απόψεις επί του θέματος, ε μη σώσεις...
Άτε να χαθείς, άτε να χαθείς...

Καλή χρονιά είπαμε; Είπαμε.  
ΆΣχετο. Μη τα ξαναλέμε....
Καλή συνέχεια.







14 σχόλια :

  1. αχαχαχαχαχα!
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά Γιώργο!
    Με πολλές χαρές!

    Κοίτα δεν το είχα σκεφτεί. Βασικά συνήθως δεν επιθυμώ πολλά. Προσπαθώ να μην επιθυμώ. Έχει να κάνει με τις προσδοκίες κι αυτό που έχει πει σοφά ο Βούδας (αλλά κι ο Χριστός ): οι μεγάλες προσδοκίες φέρνουν τις μεγάλες απογοητεύσεις (μην προσδοκάς τίποτα για να έχεις τα πάντα-Χριστός) το ίδιο με μια μικρή παραλλαγή στην ουσία.

    Το έχεις σκεφτεί έτσι εσύ;
    Συνήθως όταν επιθυμείς και δεν ικανοποιούνται οι επιθυμίες σου θα είσαι πάντα ανικανοποίητος. Πηγή για να νιώθεις μετά πνιγμένος, στερημένος μικρόψυχος, κακότυχος κι άλλα τινά!

    Πραγματικά συμμερίζομαι την απορία σου : ποιος μπορεί να κρίνει τι αξίζει στον άλλον;
    Σημασία έχει να κοιτάζουμε να είμαστε καλά με μας. Να θωρακίζουμε το μέσα μας ώστε κανένας να μην μπορεί να το διαπεράσει και να μας πονέσει για πολύ τουλάχιστον.
    Αυτές ήταν μερικές από τις σκέψεις μου και τις αφήνω με πολλή αγάπη!
    Σε φιλώ !
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο το έχω σκεφτεί έτσι, αλλά that's the moto of my life these days...(Αυτό το συνειδητοποίησα κάπου μέσα στο καλοκαίρι xD)
      Μη προσδοκάς τίποτα, κυρίως γιατί έτσι δεν απογοητεύεσαι...
      Και κυρίως όσο αναφορά τους ανθρώπους που συναναστρέφεσαι...

      Από το εαυτό μας νομίζω πρέπει να προσδοκάμε... xD
      Αν και δεν έχω καταλήξει απόλυτα ακόμα σε αυτό. :)
      Εμένα με αρέσει να προσδοκώ πράγματα από τον εαυτό μου, και βρίσκομαι πολλές φορές σε καταστάσεις challenge accepted...

      Σε ευχαριστώ πολύ για την γενναιόδωρη μοιρασιά σκέψεων :).
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
    2. Μωρ κι εγώ έχω απαιτήσεις από μένα!
      Μάλιστα μου αρέσουν τρομερά οι εκπλήξεις και να ξεπερνάω εαυτόν! Άλλο αυτό κι άλλο οι προσδοκίες! Οι προσδοκίες είναι σαν τις ευχές...δεν έχεις ευθύνη εσύ αλλά περιμένεις με μαγικό τρόπο να γίνουν όλα! Κι ενώ το τυχαίο φυσικά και υπάρχει δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στην τύχη ε;

      Δυνατή και προκλητική χρονιά θα σου ευχηθώ επιπλέον Γιώργο! Να ξεπεράσεις εαυτόν! ☺

      Διαγραφή
  2. Εντάξει τον αγαπώ αυτόν τον διάλογο-μονόλογο σου!!!!
    Όσον αφορά την ερώτηση σου, νομίζω πως αξίζουμε αυτά που επιθυμούμε και παλεύουμε να τα κατακτήσουμε!
    Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D
      Stay away from my precious Monodialogo xD.
      Καλά όχι και τόσο precious.
      Happy new year...!!!

      Το είδες το Kung Fu Panda ή ακόμα;

      Διαγραφή
    2. Είδα μόνο το απόσπασμα (και μου άρεσε)...δεν πρόλαβα ακόμα να δω την ταινία...Όταν ξαναβρώ τους ρυθμούς μου, θα είναι η πρώτη ταινία που θα δω ;)
      Καλή σου μέραααα!!

      Διαγραφή
    3. Άντε ντε, :P
      This january γίνονται 3 τα KFP xD!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    4. Είδα τα δυο πρώτα και θέλω να δω και το τρίτο, πολλά σοφά λέει ο μάστερ ουγκουε, αλλά πιο πολύ μου άρεσε η χήνα με τα noodles και η τίγρη!
      Καλημέραααα!

      Διαγραφή
  3. καλη χρονια! χρονια πολλα! με υγεια και καθε καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ καλή χρονιά σου είπα, αλλά θα σου ξαναπώ γιατί στην τελική τσάμπα είναι. Καλή χρονιά με υγεία και όλα σου τα όνειρα να βγουν αληθινά.
    Τώρα όσον αφορά την ερώτηση σου επειδή βλέπω ότι είμαι και η μόνη που την υποστηρίζει αχαχα θα σου την εξηγήσω. Εσύ σκέφτηκες πως όντως πολλοί άνθρωποι ζητούν περισσότερα από όσα τους αξίζουν. Σκέψου λοιπόν ότι υπάρχουν και εκείνοι που ζητούν λιγότερα από όσα τους αξίζουν. Για παράδειγμα, (χαζό παράδειγμα αλλά anyway) έχεις μια φίλη η οποία θέλει κάποιον που δεν είναι καλός χαρακτήρας (player και έτσι) και έχει κακές συνήθειες (χαρτοπαίζει πχ) και εκείνη τον θέλει. Της αξίζει όμως;
    Δεν ξέρω ποιος καθορίζει τι αξίζει στον καθένα, τείνω να πιστεύω η ίδια η ζωή. Μα όπως και να 'χει νιώθω πιο ασφαλής όταν εύχομαι στον άλλο να αποκτά ότι του αξίζει, μου φαίνεται σαν συμπαντική δικαιοσύνη.
    Αυτά από εμένα.
    Σε φιλώ και σε καλημερίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nice thoughts :P
      Αυτό με το λιγότερα όντως δε μου πέρασε από το μυαλό... :)
      Κακώς, πολύ κακώς...
      Anyway ποτέ δεν είπα ότι ήταν αυτό που σκέφτηκα xD.
      Όσο για το παράδειγμα, θα έλεγα ότι αν αυτό είναι που πραγματικά επιθυμεί, Ναι φυσικά και της αξίζει... :)

      Ώστε η ίδια η ζωή λες ε;
      Μη την πετύχω πουθενά...

      Συμπαντική Δικαιοσύνη...
      Wow. Too much. xD

      Καλή χρονιά, υγεία και ευτυχία. :)))

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο