Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

An akward success story of an akward nation.

-Ναι; Εγώ είμαι;
-Έλα φίλε, εσύ είσαι.... Μόνο το ραδιόφωνο χαμήλωσε λίγο, να σε ακούμε καλύτερα.
-Ναι, ένα λεπτό... Ακούγομαι;
-Ακούγεσαι...




Ξέρω, ξέρεις...
Άλλη μια 25 Μαρτίου έφτασε και εγώ δεν έχω λόγια.
Δεν έχω πλέον λόγια για τίποτα.
Για τίποτα όμως.
Ούτε, ούτε, ούτε...
Από που να ξεκινήσω και που να τελείωσω.
Μάλλον από το πουθενά θα αρχίσω και στο πουθενά θα καταλήξω.

Εσύ τώρα τι κοιτάς στραβά; Το ίδιο δε κάνεις;
Λες και έχετε συμφωνήσει όλοι μυστικά πως "Αυτό είναι το καλύτερο."
Έτσι δεν είναι, κάνω λάθος;

Χεχε,ναι πήγαινε, πήγαινε... Από κει είναι το Τουμπεκοχώρι.
Άντε στο καλό.

Be proud to be Greek, Hellene (ή όπως).
Let's just not forget that before That, we are all humans.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο