Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Εμένα μάρεσε...


Είναι από εκείνες τις τέλειες έως γαμάτες διαφημίσεις του κινηματογράφου πριν ξεκινήσει η πολυπόθητη ταινία.

Είναι από αυτές τις διαφημίσεις που αν η ταινία που έβλεπες δεν ήταν αυτή που περίμενες, τουλάχιστον σου έδειξαν κάτι "καλό" να θυμάσαι XD!

Αυτές που περνάνε ένα τέλειο μήνυμα, μέσα από μια τέλεια σκηνοθεσία και ένα μάτσο άλλα τέλεια χαρακτηριστικά, και βέβαια ξενερώνεις στο τέλος γιατί  διαφημίζουν ουίσκι...xD!

Αυτές που δε θα ψάξω τώρα να βρω στο youtube.

Εντάξει έψαξα. Η πρώτη που βρήκα, μια που δεν είχα ξαναδει. Dear brother.



Well...
Εμείς ουίσκι ελληνικό δεν έχουμε...
Έχουμε όμως μπύρα.
Αλλά αυτοί δεν έχουν Μητροπάνο. 
Απολαύστε την!




-Αυτό ήτανε;
-Εμένα μάρεσε.
-Εμένα πάλι όχι... Χάθηκες...
-Χάθηκα...
-Που χάθηκες;
-Λίγο ανορθόδοξο να ρωτάς έναν χαμένο που χάθηκε δε νομίζεις; Αν ήξερε που χάθηκε δεν θα είχε χαθεί in the first place... :)
-Βρε για παράτα μας...
-Εμένα μάρεσε, το βρήκα ευφυέστατο και μπραβ...
-Σσσσουτ.


Χρόνια και ζαμάνια.
Kfp3 is here...
See you soon.

2 σχόλια :

  1. Είναι από αυτές τις διαφημίσεις που έχουν τόσο συναίσθημα που στο τέλος εγώ προσωπικά μένω με την απορία του τι διαφήμιζαν...χαχαχα
    Λες είναι ανορθόδοξο να ρωτάς έναν χαμένο που χάθηκε εεε;;;; Θα το έχω στα υπόψιν μου ;)
    see you

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο