Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Δώσ' μου


"Μια μέρα δώσ' μου, να πάω, να χαθώ...
Ένα ταξίδι, σε ένα μέρος μακρινό.
Σε θάλασσα ή σε βουνό;
Θα 'ναι ρηχά; Θα ΄ναι βαθιά;


Μια ώρα δώσ' μου, να ξενιτευτώ...
Στο χρόνο ταξίδι, να μαγευτώ.
Δε θέλω πόνο να γιατρέψω,
ούτε επιλογές να θρέψω.
Θέλω μονάχα να σταθώ,
τα λάθη μου να ξαναδω, να τα αγναντέψω.
Να θυμηθώ και να χαρώ,
μιας και τυχαίνει να ξεχνώ,
πως όλα γίναν για καλό.


Κι αν αργήσω να γυρίσω,
μη φοβηθείς να ρθείς ξωπίσω.
Ίσως δε μου 'φτασε η ώρα,
ίσως η επιστροφή είναι ανηφόρα.
Ίσως διστάζω μοναχός μου να 'ρθω.


Κι αμα σου πουν μη πας,
μην τους ακούς. Χαθήκανε."



Έλαβε μέρος στο 12ο Συμπόσιο Ποίησης.(Προσοχή Κίνδυνος Τύφλωσης από ΥΔΤ!!) 
Ακολουθώντας το λινκ και τις οδηγίες μπορείτε να βρείτε ένα μάτσο τζαμάτα ποιήματα.

Από μένα, ένα θερμό ευχαριστώ! 
Ήταν η πρώτη μου συμμετοχή σε συμπόσιο και ελπίζω όχι η τελευταία. :)


Έι  μπλογκ; Δες τι σου χω εγώ... Ποιηματάκι.
Ωραία δε ξεκίνησε ο Μήνας; Χελ γέα!!!
Καλό Ιούλιο.
Καλά να περνάτε.


*ΥΔΤ=Υπερβολική Δόση Τζαματοσύνης

2 σχόλια :

  1. Well done George!
    Απέσπασες καλά σχόλια, 3 2άρια, δεν είν' κακό καθόλου για πρώτη εμφάνιση! Μπράβο σου! Ελπίζω να το τολμήσεις ξανά!

    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου ! Να'σαι καλά και καλό μήνα να έχεις ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Arigato. :)
      Χαίρομαι που λατρεύτηκε xD. Εννοείται πως θα το τολμήσω ξανά. Για να μη σου πω το έχω τολμήσει ήδη ξανά και δε το ξέρετε. Και δε θα το μάθετε κιόλας :P!!!

      Εσύ πάλι γιατί ευχαριστείς; xD
      Εμείς ευχαριστούμε για άλλη μια φορά. :D
      Να 'σαι πάντα καλά, να μας θυμίζεις να πιάνουμε την "πένα" που και που.
      Καλή μας μέρα.

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο