Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

ΜπαΜ! (+ κάτω!)

-Τι έγινε ρε παιδιά, από που ακούστηκε αυτό;
-Εδώ! Εδω πέρα! Εδώ κάτω!
-Καλά είσαστε κύριε; Ακούστηκε σαν κάτι να έσκασ...
-Ε δε μου πατε να σκάσω;
-....
-Καλά σκάω.. 

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε(λέμε τώρα :εγώ γράφω και σεις διαβάζετε!! Τι περιμένατε διάλογο μη χέσω;) τρέχει το 18ο Συμπόσιο Ποίησης. 

Παρακάτω η παραλίγο συμμετοχή μου.

Θα μου πείτε επίτηδες το έκανες  και πόσο μάλλον τώρα, και καλά δεν πρόλαβες για να ρθεις και να επισκιάσεις το βρε αί στα διάλα

Το ψηλοκούμιτο. 

Επ. Στάσου. Που πας; 
Φιγούρα στο σκοτάδι αφηρημένη; 
Έλα στο φως τη γύμνια σου να κρύψεις... 
Έλα γιατί χαθήκαν πράγματα σημαντικά. 
Αξίες, τρόποι, μυαλα. Μας τα πήραν, μ ' ακούς;
     Έλα πατρίδα μου στάσου στο φως. 
Δεν είσαι εσύ για το σκοτάδι! 
Εκεί χωράνε μόνο οι δειλοί, οι "άνανδροι", οι εχθροί. 
Εσύ είσαι, το τελευταίο παιδί της γειτονιάς. 
Βγες και πες φτου ξελευτερία για όλους.


Τώρα που το ξαναβλέπω τελικά έγραψα ένα αριστουργημα. Μι-Πι-Ρο Άλφα-Βήτα-Ο! Μπράβο. Εψιλον-Υψιλ...
Άιντε ακόμη εδώ είστε; Πάτε να απολάυσετε τις καταπληκτικές δημιουργιες!!! 

6 σχόλια :

  1. Πραγματικά δεν έχω λόγια!
    Μου άρεσε τρελά Γιώργο αυτή η συμμετοχή σου και με λύπη την άφησα απέξω, αφού ήρθε πολύ καθυστερημένη! Καμία σχέση με την ώρα και μέρα που έλαβα την 34η συμμετοχή στο τέλος!
    Μπράβο σου !!!!
    Θέλω να κάνω αναφορά σε αυτή τη συμμετοχή, αλλά για να το
    προσέξουν οι φίλοι σκέφτομαι να κάνω αναφορά στη λήξη του Συμποσίου, που δεν θα έχουν να διαβάσουν άλλες συμμετοχές ;-) ( έξυπνο ε;)
    Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ που συμμετέχεις στο Συμπόσιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις. Να κάνεις! :p!εγώ να δεις χαρά.

      Όσο για την καθυστερηση τα είπαμε. Αναλαμβανω την ευθυνη! :p

      Καλό βράδυ.:D

      Διαγραφή
  2. Βρε Γιώργο, έπρεπε να έχεις προλάβει. Υπέροχη η συμμετοχή σου! Χαίρομαι που την μοιράστηκες έστω από το χώρο σου, γιατί άξιζε να διαβαστεί.
    Εύχομαι πάντα να έχεις τόσο όμορφες εμπνεύσεις, απλά να προλαβαίνεις να τις καταχωρείς στην ώρα τους, γιατί στα αλήθεια -αν μοιάζουν με αυτή- τους αξίζει!
    Goodnight :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααααα, είναι πάρα πολύ καλό!
    Βέβαια, είμαι άσχετη από ποίηση, αλλά εμένα μου άρεσε!
    Ειδικά ο στίχος "Βγες και πες φτου ξελευτερία για όλους"!
    Κι αν είχες προκάνει, σίγουρα θα σου έβαζα βαθμό (είπε αυτή που ακόμα δεν αξιώθηκε να διαβάσει καμία συμμετοχή του 18ου)!

    Ναι. Σήμερα το βράδυ θα πάω στο Συμπόσιο, να διαβάσω και να βαθμολογήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσχετη; Προσλαμβάνεστε!!!
      Στιχάρα θα έλεγα εγώ.
      Καλή ανάγνωση! (αν και εκ των υστέρων μάλλον. :P)

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο