Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Αυτοκριτική και αυτοσαρκασμός (παρτ Του)


Μερικές φορές, σκέφτεσαι τι έχεις κάνει στη ζωή σου...
Και τα βρίσκεις λίγα...
Και σε βρίσκεις μεγάλο...
"Αυτά τα κάναμε όταν είμασταν μικροί"
Και είσαι μόλις 25 χρονών...



-Πάρε φόρα και πέσε...Στεκόταν εκεί, με απλωμένο το χέρι και με κοιτούσε... 
-Ε;
-Την είπες πάλι τη βλακεία σου, πάρε φόρα και πέσε...Στεκόταν πάλι εκεί, μόνο που αυτή τη φορά σήκωσε το άλλο χέρι για να μου δείξει το απλωμένο χέρι του...
Τότε κατάλαβα...
Εδώ και τώρα γιατί ειν' ο δρόμος μας παλιός και κατηφόρα
της καληνύχτας τα φιλιά δεν είναι δώρα
δε φεύγω απόψε κι απ' τη ζωή σου δε θα βγω
κι αν ειν' η σχέση μας μισή τα λόγια φόρα
εδώ και τώρα στης αγάπης το θυμό

Και μετά ξύπνησα. 
Αυτοσαρκασμός λοιπόν. Δε θα  ψάξω να παραθέσω ορισμό για τη λέξη αυτοσαρκασμός. Είναι το προσόν που έχουμε να κάνουμε χαβαλέ με τον εαυτό μας και κυρίως με τα ελλατώματα μας. Το Α και το Ω, είτε το πιστεύω είτε όχι, είτε το ερευνώ είτε όχι. Σύμφωνα με εμένα, ο άνθρωπος που αυτοσαρκάζεται είναι ωραίος και μετράει. Τι μετράει; Κάστανα... ξέρω γω; Ο αυτοσαρκασμός βοηθάει.  Βοηθάει σχεδόν παντού και πάντα. Σίγουρα; Όχι, είπαμε για τίποτα δεν είμαστε πλεον σίγουροι. Ο αυτοσαρκασμός είναι κάτι το θετικό. Για αυτό είμαι σίγουρος. Ουπς, άι ντιντ ιτ αγκέν. Και γιατί το λέω αυτό; Υπάρχουν άνθρωποι που τον αντιμετωπίζουν ως κάτι αρνητικό. "Μην είσαι κακός με τον εαυτό σου." "Τώρα γιατί είσαι αρνητικός;" Hello guyz, ο λόγος για τον οποίο έχω φτάσει σε σημείο να κοροιδεύω την στραβή μου μύτη, είναι cause i am faking used to it και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να το τρίψω στη μούρη μου. Κι ας μην έχω στραβή μύτη. Κι ας μην έχω μύτη γενικά. Ναι γεια σας, θα ήθελα 25σουβλάκια και 5 μερίδες πατάτες... Πάρτυ; Ναι όλα για την πάρτη(*) μου. Anyway. Be autosarcastic. It helps. Κυρίως εκνευρίζομαι με αυτούς που σαρκάζουν μεν, αλλά δε αυτοσαρκάζονται.  

Εσύ...εκνευρίζεσαι; 
Νταξ. Τι να πω,
συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

Αλλά πάμε τώρα στο the point, γιατί κούρασα και κουράστηκα. Κυρίως κουράστηκα και μάλλον πρέπει να παω να την πέσω για καμιά ωρίτσα. ;P

Δε πόιντ λοιπόν είναι ότι τόσο η αυτοκριτίκη όσο και ο αυτοσαρκασμός σε βοηθάνε να γίνεις καλύτερος άνθρωπος. Τόσο στα σοβαρά όσο και στα αστεία.(αντίστοιχα){can you see what i did there?}. Αρκεί βέβαια να θες. Και να το κάνεις σωστά. Τι εννοώ σωστά;  Δε θα φτάσω ποτέ.Πάμε λοιπόν για ένα μακροβούτι;

Πάντα θα υπάρχουν πράγματα που δε μπορείς να τα εντοπίσεις. Είπαμε, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Εδώ μπαίνουν οι άνθρωποι που είναι κοντά σου.
 Να εκτιμάς την ειλικρίνεια.  
Εγώ προσωπικά νιώθω πολύ τυχερός που έχω ανθρώπους κοντά μου που μου λένε την αλήθεια. 
"Ξες κάτι ρε George?" "Έλα" "Ήσουν λίγο (να βρίσω λίγο;) μαλάκας" "Καλά, το συνηθίζω τώρα τελευταία, αλλά για τί πράγμα μιλάς;"
Εντάξει ίσως θα έπρεπε να κοιτάξουν λίγο τον τρόπο που μου την παρουσιάζουν αλλά νταξ. 
 
Και φυσικά μη περιμένεις να είναι κανένας ειλικρινής μαζί σου, αν δεν είσαι ειλικρινής εσύ με τους άλλους. 
Και με το εαυτό σου. 
Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου.
 Γιατί both η αυτοκριτική και ο αυτοσαρκασμός είναι honest-based... 
HONEST BASED!!!Εντάξει, έσκισα.(δύο καλσόν)!
Και στο κάτω-κάτω αν είναι να κάνεις κάτι, κάντο σωστά.

Today is the day. 
Εις το επανιδείν.
ή επαναμπλογγειν. 
#νοτ.

 

2 σχόλια :

  1. Αυτοκριτική, αυτοσαρκασμός, ειλικρίνεια μαζεμένα μου πέσαν για βράδυ...
    Ωραία όλα αυτά...αλλά με μέτρο!
    Goodnight George!

    υ.γ. Μ'αρέσει που γράφεις τα αγγλικά με ελληνικούς χαρακτήρες :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιου σουλντ χεβ γουετιντ φορ παρτ θρι. xD

      Καλημέρα και καλό ΣΚ! :)

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο