Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Να μη ξεχνάς ποτέ...

Μόλις είχε φτάσει σπίτι από μια πολύ κουραστική μέρα στη δουλειά. Βρήκε το πεντάχρονο παιδί του να τον περιμένει στο κατώφλι της πόρτας. 
"Μπαμπά, να σε ρωτήσω κάτι;"
"Φυσικά, παιδί μου! Τι είναι;" 
"Πόσα λεφτά κερδίζεις σε μία ώρα;"
"Γιατί χρειάζεται να το ξέρεις αυτό;"
"Απλά το χρειάζομαι. Πες μου, πόσο;"
"Περίπου 40 ευρώ" 
"Μπαμπά, μπορείς να μου δανείσεις 20 ευρώ;"
"Αν τα θες για άλλο ένα παιχνίδι, πήγαινε γρήγορα για ύπνο. 
Είμαι κουρασμένος, δούλευα όλοι μέρα."

Το παιδί δε μίλησε. Γύρισε από την άλλη και πήγε σιωπηλά στο δωμάτιο του.

'Μήπως όντως χρειάζεται αυτά τα 20 ευρώ;' σκέφτηκε.
Σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιο του παιδιού του.
"Συγγνώμη. Είχα μια πολύ δύσκολη μέρα. 
Ορίστε τα λεφτά που ζήτησες."
"Ευχαριστώ μπαμπά."
Το αγόρι κοίταξε κάτω από το μαξιλάρι του, μάζεψε κάτι τσαλακωμένα χαρτονομίσματα που είχε και κάτι ψιλά και ξεκίνησε να τα ξαναμετράει.
"Γιατί ζητάς χρήματα όταν ήδη έχεις μερικά;"
"Γιατί δεν είχα αρκετά!! Μπαμπά τώρα έχω ακριβώς 40 ευρώ!! Μπορώ να αγοράσω μία ώρα από το χρόνο σου; Έλα νωρίτερα σπίτι αύριο, σε παρακαλώ, έχεις να φας μαζί μας πολύ καιρό!"


Όπου και αν είσαι, όπου και αν πας. Όσο δύσκολα και αν περνάς.
Μη ξεχνάς τα πράγματα που έχουν πραγματική Αξία.
 Θρησκεία. Ελευθερία. ΟικογένειαΑλληλεγγύη. Φιλία. Πατρίδα.


Ήταν η συμμετοχή μου στο  νέο δρώμενο του "η ζωή είναι ωραία" 

8 σχόλια :

  1. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ!
    Την ίδια σκέψη βέβαια είχε και η Σμαραγδένια μας,(εννοώ την ίδια ιστορία) παρ' όλα καθόλου δεν (με) πειράζει γιατί είναι πολυαγαπημένη ιστορία και σημασία έχουν και τα συμπεράσματα!
    Και συμφωνούμε απόλυτα σε όσα έχουν πραγματικά αξία....
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπσι. :)
      Κλασσικότατη ιστορία, έπρεπε να το περιμένω ότι θα υπήρχε και σε άλλη συμμετοχή :P.
      aNYWAy Καλημέρα :DD

      Διαγραφή
  2. Ο χρόνος με τους αγαπημένους μας πάντα θα είναι ανεκτίμητος. Καλά κάνεις και το υπενθυμίζεις μέσα από αυτή την ιστορία.
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ κόλλησα στα 40 την ώρα, αλλά μη με κρίνεις πολύ αυστηρά...σε τέτοιους "πονηρούς" και πολύ δύσκολους καιρούς, μάλλον τα χρήματα μας λείπουν περισσότερο πια!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είμαι εγώ για να κρίνω και πόσο μάλλον αυστηρά. :D.

      Την ιστορία την είχα ακούσει πολύ παλιά όταν ήμουν μικρός και τη θυμήθηκα πρόσφατα "βλέποντας" την σε ένα βιντεάκι, από το οποίο προσπάθησα να την κάνω και μετάφραση. xD.
      Εκεί έλεγε κάτι για 100$ την ώρα. :DDD
      Προσπάθησα το κατά δύναμη να το μειώσω. :{.
      Ευχαριστώ και επίσης !!!

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο