Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

20+2 πράγματα!

Είπαμε ζήλεψα και σα παιδί και εγώ αποφάσισα να παίξω.
Δε πρόλαβα όμως να ξεκινήσω το ένα ήρθε και το άλλο.
Για να δούμε, τι θα δούμε και τι θα απογίνουμε.



Ας πάρουμε λοιπόν τυχαία(τυχαία δε τα λες) 10+1 από τα πράγματα(πράγματα δε τα λες)που με κάνουν να χαμογελώ. 
1. Τα παιδιά. Όταν συναναστρέφομαι με παιδιά. Πάντα. Ναι, πάντα! Ή αλλιώς "Πάντα πάντα πάνταααααααα" που λέγαμε πιο παλιά. Το καλύτερο μου. Μέχρι που έχει αρχίσει να μου λείπει το εξ αυτού παραγόμενο χαμόγελο.

2. Τα γλυκά. Αν και ποτέ δεν ήμουν μεγάλος φαν των γλυκών, έχω πιάσει τώρα τελευταία τον εαυτό μου να καταβροχθίζει με μεγάλη απόλαυση και τεράστιο χαμόγελο τα αγαπημένα μου σιροπιαστά. 

3. Οι άνθρωποι με χιούμορ. 

4. Τα σκυλιά που μοιάζουν με σφουγγαρίστρες. Αυτά που  γαβγίζουν χοροπηδώντας, με αποτέλεσμα να τινάζεται το τρίχωμα τους. Χεχε. Μόλις έκανα την εικόνα ;P. Κανίς λέγονται αν δε κάνω λάθος.

5. Τα χαμόγελα των ανθρώπων. Πόσο μάλλον όταν τα έχω προκαλέσει εγώ.

6. Τα τζαμάτα επεισόδια. Κυρίως εκεί που οι "καλοί" καταφέρνουν εν τέλει τον στόχο τους, αποκαθιστώντας συνήθως την γαλήνη και την χωροχρονική τάξη του σύμπαντος. 

7. Τα ταξίδια με φίλους.

8. Το φλερτ. Ανέκαθεν.

9. Οι αυθόρμητες πράξεις καλοσύνης.

10. Η οικογένεια μου. Με την ευρεία έννοια. Τι μας λες; 

+1 Ο εαυτός μου φυσικά. Παραδείγματος χάρη: Το γεγονός ότι όταν έγραφα το Νο1 ασυνείδητα ήθελα να επεξηγήσω ότι δεν είμαι παιδεραστής. Εμ. Είμαι αστείος αφού. Ακόμα γελάω με τα κανίς.

Δε με λες και κατσούφη γενικά. Πιο πολύ χαζοχαρούμενο με λες, οπότε δε δυσκολεύτηκα και πολύ να τα βρω. Πιο πολύ δυσκολεύτηκα να βρω αυτά που αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό χαμόγελων ανά κιξέρωεγώπόσο. Παρακάτω όμως ίσως να τα βρω σκούρα.

Πάμε λοιπόν για 10 +1 πράγματα που με εκνευρίζουν:

1. Οι αργοπορημένοι. Κυρίως αυτοί που το κάνουν επανειλημμένα. Πόσο μάλλον αυτοί που τους κανονίζεις μισή ώρα νωρίτερα ξέροντας ότι θα αργήσουν ένα μισαωράκι μες στο νερό. Και τελικά παρόλο που πας μισή ώρα αργότερα αυτοί καθυστερούν ένα μισάωρο έξτρα.  Και ειδικά ο Κώστας. Ακούς Κώστα; Που να ακούσει. Αφού δε διαβάζει άσχετο, χρόνια τώρα. Κολλητός να σου πετύχει. Δε πειράζει, τα ακούει από κοντά. Και ναι το παραδέχομαι, υπήρξα και εγώ αργοπορημένος για πολλά χρόνια. Αλλά οι άνθρωποι αλλάζουν, ρεμέμπερ; "Τι βλάκας θεέ μου, κάντον να το βουλώσει". Σαν να τον ακούω.

2. Οι γερολαδάδες(ο θεός ας το κάνει αυτό πληθυντικό του γερολαδάς). Και όχι δεν εννοώ τους οικονόμους. Εννοώ αυτούς που ξοδεύουν αλλού για αλλού και όταν έρθει η ώρα για μια έξοδο παραπονιούνται για την οικονομική τους δυσχέρεια. Ακούς Νίκο; Ουπς. Σιγά μη δε... Άλλος κολλητός να σου πετύχει.

3.Οι γονείς που παρκάρουν τα παιδιά τους. Δε θέλω ούτε να το συζητήσω.

4. Οι ξερόλες που δεν ξέρουν τίποτα. Αι γιουζντ του μπι ουάν του.

5. Οι μπάμιες.

6. Οι αποχαιρετισμοί. 

7. Οι δήθεν γνωριμίες της στιγμής. 
"-Ναι, γεια σας! Χάρηκα!
-Βιάζεσαι"

8. Τα κουνούπια.

9. Όταν δε μπορώ να κάνω τίποτα για να βοηθήσω κάποιον που με έχει ανάγκη. Και τον εαυτό μου.

10. Η μυρωδιά στα ρούχα. Κυρίως στα φρεσκοπλυμένα. Ναι είμαι περίεργος. 

+1 Ο εαυτός μου φυσικά. Σπάνιο φαινόμενο αλλά εκνευρίζομαι με τις λάθος επιλογές ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα όταν δεν ακολουθώ το ένστικτο μου. 

Πωωωω. Πόσα έγραψα;;;; Αυτό ήταν.
Γκουντ νάιτ.
Καλό μας ξημέρωμα δηλαδή πάει το νάιτ. :D


4 σχόλια :

  1. Καλημέρα Γιώργο!
    Από τα χαμόγελά σου επιβεβαιώθηκα πόσο ψυχούλα είσαι!
    Στα εκνευριστικά σου γέλασα στο 10 γιατί το έχω κι εγώ, αλλά δεν το έβαλα στα δικά μου 10 γιατί μου έχει τύχει ελάχιστες φορές (να πλύνω κάτι και να μην μυρίζει φρεσκοπλυμένο!)
    Κι εμένα με εκνευρίζουν οι μπάμιες αλλά στοιχηματίζω ότι όχι για τον ίδιο λόγο! Εγώ εκνευρίζομαι γιατί τις δοκίμασα πρώτη φορά στα 45 something ξετρελάθηκα ( ναι, ναι μου άρεσαν τρελά!) κι όμως δεν μπορώ να τις φάω γιατί δεν τις ανέχεται η σπαστική κολίτιδα που έχω! Μα δεν είναι για να κλαίω οεο;;; αχαχαχα! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα με εκνευρίζουν τα κουνούπια. Δυστυχώς, αυτά δεν εκνευρίζονται μαζί μου! Αχ!
    Εύχομαι οι λόγοι που χαμογελάς πάντα να είναι περισσότεροι μέσα στην μέρα σου, από τους λόγους να εκνευρίζεσαι! :)
    Καλημέρα και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα μοσκιτοπαουα. Απαίσια Μικρά κουνούπια. Κάποια μέρα θα βρω τι σας εκνευρίζει Και τότε τα λέμε.


      Ευτυχώς ακόμη υπερτερούν κατά πολύ... Ασε που μερικοί συμπίπτουν κιόλας. :p
      Όταν εκνευρίζομαι με κάτι ανούσιο και το συνειδητοποιώ ας πούμε.
      Καλημέρα και χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο