Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Ελευθερία και Ζωή.


Σε κόσμο άπονο γεννήθηκα...
Στρατιές ανθρώπων με βλέμματα μίσους συνάντησα...
Το σπίτι μου έχασα, οικογένεια έκλαψα
Σε σύνορα παρέα με δαίμονες και αγγέλους έτρεξα
Μα με κυνήγησαν γιατί ανάστημα τόλμησα και σήκωσα...
Τα μάτια μου έκλεισα και σε ονειρεύτηκα...
Σε κύματα και ωκεανούς, ξένους λαούς χωρίς να θέλω βρέθηκα...
Τα μάτια μου έκλεισα και σε ονειρεύτηκα...


Ελευθερία και Ζωή! Είσαι ένα όνειρο μακρύ...
Μες το σκοτάδι των λαών, στο χάσιμο τόσων ψυχών, το κλάμα άκουγα παιδιών...
Μα εγώ συνέχισα.
Ελευθερία και Ζωή!



Φ.Α.

Η παραλίγο συμμετοχή μου στο 14ο συμπόσιο ποίησης.
Το παραλίγο πάει και στο συμμετοχή και στο μου. :P
Εγώ απλά έδωσα την ιδέα και βοήθησα λιγάκι στη δημιουργία.
Καλά ΕΝΤΑΞΕΙ συμμετοχή δε το λες, το λες όμως φιλοξενία. :)

Και ναι καλά καταλάβατε, το 14ο συμπόσιο ποίησης αποτελεί παρελθόν.
Και ήταν ένα από τα καλύτερα κατά την ταπεινή μου πάντα άποψη.

Αν δεν παρακολουθήσατε την τελετή λήξης go check this out.

Αι εμ αλρέντι γουέιτινγκ φορ ντα νεξτ ουάν.
Καλή χρονιά κόσμε.
Όμορφο και ευτυχισμένο 2017.


2 σχόλια :

  1. Θα ήταν μια όμορφη συμμετοχή, μα παραμένει μια όμορφη έμπνευση. Θα χαρώ να σε διαβάσω στο επόμενο συμπόσιο, γιατί έχεις πολλά να δώσεις.
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο