Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Χρόνια πολλά είπαμε; Δεν είπαμε... Ε πείτε τα, δε θα τα πείτε; Τι όχι; Οχιά.

"Τι συναίσθημα γεννά αυτή η πόλη, που το λιμπίζονται όλοι,
Όπως σε κάθε εποχή και πόσο μάλλον σε αυτή."
Χριστούγεννα. Μ' αρέσουν τα Χριστούγεννα.
Ναι τα Χριστούγεννα. Αυτά με τα ψώνια, τα δώρα, τα... καταναλωτικά ζώα. Ουπς.
Σεμένα μιλάς; Σεεεεμένα μιλάς;;; Με λένε ΚΥΡΙΟ ΓΟΜΑΡΙ!
Γιατί οι άνθρωποι σταματάνε να είναι για λίγο άνθρωποι.
Και γίνονται παιδιά.
Ναι παιδιά.

Θα ήθελα πολύ να επεκταθώ αλλά αυτή τη στιγμή κάνω απεργία!
 Με σκοπό να διαμαρτυρηθώ για το παράπονο μου(άλλο ένα) απέναντι στην κοινωνία
 που φέτος τα Χριστούγεννα χτύπησαν μόνο μια φορά την πόρτα μου για τα κάλαντα.
Τι εννοείς δις γουόντ γουόρκ;
Όχι να το κάνεις να δουλέψει...
Δηλαδή οι άλλοι που βγαίνουν στους δρόμους και φωνάζουν καλύτεροι είναι;

Χρόνια καλά και όσα βαστάει η ψυχή σας.


Τώρα που το σκέφτομαι τι απεργίες και βλακείες!
Θα το στείλω  γράμμα στον Άγιο Βασίλη.
Αγαπητέ άγιε, φέτος δε ζήτησα τίποτα αν και ήμουν καλό παιδί...
-Χελλόουυυ!! Δεν υπάρχει άγιος ΒασΕνασουγαμ...
[Ακολουθούν σκηνές ακατάλληλες για οποιονδήποτε.]

Και καλή χρονιά.
There is  a story i wanna tell the world, αλλά έχουμε φτάσει σε σημείο πλέον να "χρωστάω" περισσότερες αναρτήσεις από ότι μαθήματα. Και πίστεψε με, χρωστάω πολλά μαθήματα. :P

Θα τα πούμε σύντομα,
Τιλ δεν, μπι αγουέρ. :)

8 σχόλια :

  1. Χρόνια πολλά και καλάααα....
    Καλή Πρωτοχρονιάααα!!!!
    Και σου εύχομαι αύριο να σου τραγουδήσουν περισσότερα παιδάκια τα κάλαντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσένα στα χτύπησαν και μια φορά!
    Εγώ τι να πω που δεν χτύπησε καθόλου το κουδούνι μου οεο;
    Καλή Πρωτοχρονιά Γιώργο και μια ακόμα πιο υπέροχη χρονιά!
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια τώρα, τι φάση; Τι να φταίει; Το κρύο, ο φόβος των γονέων ή μήπως κάτι χειρότερο όπως πλήξη και βαρεμάρα; :S
      Ντανκε

      Διαγραφή
  3. Πλλλάκα με κάνεις για! Εμάς δεν πάτησε ψυχή για τα κάλαντα, ούτε τα Χριστούγεννα, ούτε σήμερα! Αναγκάστηκα κι εγώ πρωί πρωί και άνοιξα το...you tube(!) και έβαλα εκείνο και μου τα είπε! Καταραμένη τεχνολογία! Καλή πρωτοχρονιά και καλή χρονιά με υγεία Γιώργο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα πέρασε μια παρέα μόνο πάλι και δε μας είπαν και το αρχιμηνια. Ααααααα. Αλλα απο οτι βλέπω θα έπρεπε να νιώθω τυχερος. Χαχαχα. Χρόνια Καλά και ευτυχισμένα. :D

      Διαγραφή
  4. Εμένα πάλι μου χτύπησαν από τις 7 το πρωί. Είχαν αγωνία νομίζω...
    Καλή χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο