Ά
σχετος:
-Αυτός που δεν έχει καμία σχέση
-Αυτός που έχει πλήρη άγνοια
-Το αντίθετο του Σχετικός

Ότι γράφεται εδώ δεν δεν είναι απαραίτητα η πάσα αλήθεια... ίσα-ίσα το πιο πιθανό είναι να είναι τελείως "άσχετο" με την πραγματικότητα...

Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφονται "εδώ", το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην τα διαβάζετε...

Μη διστάσετε να σχολιάσετε... δεν υπάρχει περίπτωση να κατακριθείτε για την άποψη σας... (Αρκεί να είναι σεμνά και ορθά διατυπωμένη)...

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Δεν καταλαβαίνω που το πας...(παρτ του)

Και ναι, εδώ είμαι όλως περιέργως να τσεκάρω πως γράφεται το όλως περιέργως στο γούγλ (το οποίο όλως παραδόξως έγραψα σωστα με την πρώτη!!!) και να περάσω στο παρτ του όπως υποσχέθηκα. 
Αλλά σήμερα θα είμαι σύντομος. Λακώνικος και περιεκτίκος, ο παλιός καλός μου εαυτός. 


Κάτσε να δούμε που είχαμε σταματήσει. Ας θεωρήσουμε ώς ντεφάκτο ότι εμείς εδώ στην Ελλάδα είμαστε χρόνια πίσω όσο αναφορά την κοινωνική μας κατά κύριο λόγο παιδεία. Δεν ξέρω αν υπάρχει ο όρος κοινωνική παιδεία, αλλά στοπ, γιου γκοτ δε πόιντ. Θα πετάξουμε το σκουπίδι μας στο δρόμο (για να μην πω ακόμη χειρότερα στο δάσος), δε είμαστε φλώροι να περνάμε από τις διαβάσεις, όλοι μας έχουμε ένα κόλι μακρέι μέσα μας όταν στεκόμαστε πίσω από το τιμόνι, πάντα θα φταίει ο άλλος, μουσική αργά το βράδυ σε πολυκατοικία, εγώ να περνάω καλά, τι με νοιάζει τι κάνει ο γείτονας κτλ. Μήπως τελικά είμαστε όλοι καραγκιόζηδες όπως έλεγε εκείνο το άρθρο; Ναι θα βάλω και τον εαυτό μου μέσα, αν και πολλά από αυτά όχι μόνο δεν τα κάνω σε καθημερινή βάση αλλά ίσως και να μην τα έχω κάνει ποτέ. Τελικά πόσοι κούκοι φέρνουν την άνοιξη; Αν ένας δε φτάνει, με δύο είμαστε οκ;

Ναι αυτά λίγο πολύ τα ξέρουμε όλοι, είτε τα κάνουμε είτε τα βλέπουμε είτε τα βλέπουμε και τα κάνουμε. Αφομοιωνόμαστε σιγά σιγά σε αυτή τη "σκάρτη" συμπεριφορά. Και φτάσαμε επιτέλους στο βραστό. Τι είναι αυτό που μας κάνει να συμπεριφερόμαστε έτσι; Γιατί στην Ελλάδα και όχι στη Λετονία, τη Σερβία, τη Γερμανια κτλ; Θα μου πεις υπάρχουν και χειρότερα. Ναι αν θες να μας συγκρίνεις με τις χειρότερες χώρες του πλανήτη τότε κάντο. Άι γουόντ.

 
Τα πρώτα δύο επειδή που μου έρχονται στο μυαλό;
1. Έχουμε μάστερ στη αμπελοφιλοσοφία. 
2. Έχουμε κακή ιδέα για την αστυνομία.
Θα μου πεις τη σχέση έχει αυτό. Δεν θα μακρυγορήσω άλλο.
Θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι εννοώ στο 1. Μας αρέσει να ασχολούμαστε με έννοιες, να μιλάμε για ιδέες, να υποστηρίζουμε καταστάσεις. Γινόμαστε απόλυτοι, ισχυρογνώμονες και επιθετικοί.  Ένας άνθρωπος δεν έχει φαγητό για να φάει, δεν έχει ρούχα να φορέσει ούτε σπίτι για να κοιμηθεί. Είναι δυνατόν να ασχολείται με τις κοινώνικές ανάγκες; Στη Ελλάδα του σήμερα ναι. Θέλω να πω είναι τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων πιο σημαντικά από τα παιδιά που λιποθυμούν στα σχολεία; Και αν θέλετε πείτε με ομοφοβικό. Δεν είμαι.
Το δεύτερο δεν θέλει επεξήγηση. Δις ιζ χάου γουΐ αρ. Χωρίς στατιστική μελέτη λέγοντας τυχαία ένα αριθμό που μου έρχεται στο μυαλό θα έλεγα ότι  αν ρωτούσα 100 άτομα τα 90 θα απευθυνονταν στους αστυνομικούς σαν μπατσους. Αυτό.

Μα δεν καταλαβαίνω που το πας...
Ούτε εγώ. :P
Αυτά από μένα. Καλό υπόλοιπο. :D.
Καλά Χριστούγεννα.




2 σχόλια :

Θα σχολιάσεις ή μπα;

Γράφω και εδώ... :)!

A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο